1:a pris

Japp, det jag jag fått, i tävlingen om sveriges tråkigaste blogg!
Duktiga jag behövde inte jobba hår för att få det ;)

Jag som alla andra går och väntar lite smått på snön som lyser med sin fråvaro.
Temperaturen är fortfarande en bra bit ifrån att krypa under 0an.
Så vi kommer nog snällt få vänta ett bra tag till.
Skulle dock uppskatta om det kunde börja frysa
så man åtminstone kan få användning av isen, känns fortfarande som höst.
Advent närmar sig med stormsteg och julen likaså.
Men utan snö känns julen väääldigt långt bort.

Packade en liten påse med saker till hundarna igår,
dom ska idag åka till "mormor och morfar".
Kommer dock inte hinna känna av att dom är borta innan huset
fylls av massa folk. Och innan jag vet ordet av så är dom tillbaka igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0