Furudal

Får nog lov att skämmas över hur lite jag har fotat under denna resa...
Några bilder jag har iaf lyckats få med mig hem.
Furudal bjöd i år på kyla och en massa snö under tors/fredag,
som ställde till det lite för spår fixaren.
Som trots detta fick till bra spår till starten på lördag.
Dock lite smala för oss som åker skidor. Men man kan inte få allt ;)

Utställningen
Loke ställdes ut för domaren Jahn Stääv.
Fick ex och blev fyra i ch klassen.

Nordiska mästerskapet 2011 12-13/2
Startade killarna nordisk stil igen men tyvärr räckte inte våran
tid till meritering. Utan vi låg 18 sec över meriteringstiden.
Behöver jag säga hur surt det känns...?
Men dom var duktiga och jobbade på, men jag va inte helt nöjd med dag 2.
Hoppar över djupanalysen... ;)

Polarhundstest B 15-16/2
Startade med Loke, Cash, Terri och Tanya.
Dock så löpte båda tjejjerna och Tanya började redan innan vi åkte till Furudal.
Så dag 1 slutade med att Loke skulle flörta med Tanya sista milen
och ist för att dra så gick han och slickade henne i örat.
Behöver jag berätta hur less jag var...?
Terri och Cash jobbade på rejät första dagen, vilken va riktigt roligt att se.
Dag 2 så fick Tanya snällt stanna hemma och jag startade bara med 3.
Tiden vi fick var ingen höjdare men vi tog oss i mål trots allt.
Cash, Loke och Terri klarade meritering för polarhundtest B!

Stort Grattis säger vi till Eva Ohlsson som hade med sig Cash pappa, Vincent
i sitt spann och även dom klarade meriteringen!

Och såklart tack till Gun och tjejjerna för trevligt sällskap under vår lilla tripp!


Sofia som kommer med Tanya, Terri och Darlina.
Cash mormor, mamma och syster.




Veckan avslutades hastigt och mycket tråkigt som berörde oss alla.
Vi sänder vår djupaste tanke till de inblandade och
de 2 vita änglarna som flygit över regnbågsbron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0