Träning

Nu kör vi på för fullt ute i spåren igen!
I måndags fick vi sällskap i spåren, inte illa =)
En kompis åkte med Cash och jag tog Loke.
Bra träning för hundarna.
Sen har vi roat oss med träning här hemma.
Jag å Cash har tränat lite saker från kursen när vi hade en vilodag.
Nån som var riktigt på g. Verkar dock som han har kommit in i nån "fas"
Lyssnar lite på vad han vill lyssna på... Grr
Lika att bara köra på så "lossnar" det snart.

Idag var i och åkte igen.
Jag tog båda två och det gick bra, dock var min motivation inte
på topp och det smittade nog av sig lite.
Va less man kan bli på folk som inte har nå spår vett.
Utan nån förvarning om en omkörning så dyker det från ingenstans upp 
en vovve. Jag hojtar till att en förvarning om omkörning är tacksam.
Och på andra varvet så gör han så IGEN! Suck!!!
Men vi fick "draghjälp" för killarna fick full fart, så det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0