Höst höst höst!

Ja nu har verkligen hösten kommit med stormsteg.
Näst intill alla björkar är nu gulna och löven börjar sakta men säkert falla.
Höstkläderna har fått flytta in i garderoben och ut med sommar kläderna.
På kvällen åker vantarna och snart mössan på under promenaderna.
Solen går ner tidigare och tidigare och reflexerna har plockats fram.
Idag har vi inte ens varit uppe i 10 grader under dagen. brrr

Men hundarna älskar det! Wihoo vilken fart dom börjar få.
Märks att detta är deras tid!
Loke verkar ha fått en en riktig höstkick.
Han hakar på Cash busiga upptåg och hittar på en massa egna.
Idag när vi var ut och tränade så ville han hellre busa och skutta runt.
Som tur var har min förkylning blivit mycket bättre.
Ska i väg och jobba i kväll och sen är jag ledig en vecka wiihoo!
Så igår var jag och Cash ut och cyklade en längre sväng då det bara
sprutar av energi i han, och vilken fart han hade. Sev var jag och Loke iväg

på en tur och även han sprang på i full fart.

 

I veckan ska det badas och tvättas hundar för sen bär det av söder ut!

Om jag orkar så kanske det blir ett spår i morgon, hade varit kul!

Kanske får ta och plocka fram å förbereda i kväll.

Tycker det är dags för E-M att flytta hem nu så vi kan börja spåra mer =)

 

Nä nu blir det middag och och sen aktivering av bustrollen!

 


Kommentarer
Postat av: E-M

Piken gick fram =) Vi är nu påväg norrut...

Har hälsat på Kittys mamma & morfar idag. Nu sitter vi hemma hos flickorna pappa...blev en riktigt släktresa eftersom vi hälsade på flickornas moster förra veckan...hihi Lika att passa på när man ändå är på vägen...

2009-09-28 @ 23:18:55
Postat av: Anna

Låter bra! =)

2009-09-29 @ 03:20:01
URL: http://ylletrolletloke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0