Sommarvärme

har det varit här idag. Och värmare ska det tydligen bli i morgon.
Jag blir ju så rastlös av att ligga å sola. Så jag har pysslat på ute.
Jag å Ante var iväg en sväng på en massa ärenden. Å det var full fart i stan.
Först var Robert och Gert på ingående. Luleå stadsmara gick av stapel.
Pite cruising samt att det var nåt arrangemang ute på Storheden.
Helt klart fel dag för att ranta runt. jaja nog babbel =)
Cash tycker det är jättekul att leka med vatten slangen,
så när han å husse var klara med det var han sjöblöt.
Så då var det lika att traska ner till stranden och låta dom bada.
När vi var ut till djuraffären tidigare så köpte jag en ny vattenleksak.
Å den älskade dom, tom Loke som inte är så jätte förtjust att gå så långt
ut tänjde på gränserna idag för att leka med den.

Och som vanligt så tog batteriet i kameran slut efter några kort...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0