Gällivare

Jag och Cash åkte upp till Gällivare på fredag kväll.
Vi har bott hos E-m "jämtkullens all inclusive" å de tackar vi så mkt för =)
På lördag var jag och gjorde min sista tjänstgöring.
Nu är jag färdig ringsekreterare. Wiii =)
På söndag var det dags för utställning, majoriteten anmälda samojeder var
från Finland. Så blev blå/vitt BIR och BIM
Roade mig med att fota då alla polarraserna gick i samma ring samt
jämthundarna. Så kort från det kommer när jag fått dom.
På söndag kväll var det dags att åka hem, hade en trött kille med mig på tåget.
Och dom ligger fortfarande och sover, knappt dom vill gå ut för att pinka.
Snack om slagna killar. Loke har fått vara ute på landet i helgen och tagit det lugnt.
Men lika trött är han för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0