Härligt

Idag har vi varit på säsongspremiär med skidorna.
Trots att vi bara fått ca 1 dm snö så har dom fått till fina skidspår.
Var lite kaxig när vi började åka och tänkte satsa på 1 mil.
Men ångrade mig rätt snabbt och nöjde mig med 5,6 km.
Kände att jag var som bambi på hal is och behöver nog träna lite på balansen.
Sen behöver jag nog träna upp mina skidmuskler lite.
Syns att vi har tränat endel i veckan för hundarna var inte heller på topp.
Men det är ju bra, då har träningen tagit.
Så tiden blev inge vidare idag =)
Fredag i morgon och ny skidtid.
Vi får hoppas vädret håller i sig och att hundarna vilat upp sig lite,
samt att matte inte fått träningvärk av dagen åk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0