Yeaaah

Igår var vi till hundhuset.
Hundinstruktören Yvonne Fång var där och visade Rallylydnad.
Var över 40 personer och nästan lika mkt hundar som kom och ville titta.
Dom som ville fick testa banan.



Idag har det snöt och snöat och snöat.
Nästan ½m har kommit =)
Mindre kul var det att skotta allt, men det är en annan femma.
Loke har haft jättekul.
Medans jag har skottat så låg Loke mitt i snöhögen och spanade på
grannarna som skottade, när han lessnat på att spana så hjälpte han
mig skotta fast jag ut och loke in. Bra teamwork!
Vi gick och körde lite träning i snön.
Han fick trampa lös snö tills han såg ut som en vit vindruvsklase.
Då gav vi upp och gick hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0