Höstväder

Nu har det ruskiga höstvädret börjat.
Det blåser kallt och regnar i mängder.
Fast jag gillar nog hösten bättre på ett sätt, de är inte lika mkt sand som på våren.
Men de jobbiga är ju att det blir så mörkt, tur att Loke "lyser" upp vägen.
Loke ser ut som en dygnsur skurmopp när vi kommer in från prommisarna.
Tacka vet jag pluto duken, vilken uppfinning!
Mina tankar om en våtdräkt till han har fått fart igen sen i våras.
Ser det framför mig, han skulle se ut som en pudel i den.

Nä om man ska ta och rasta moppen en sväng

Ha de gott i mörkret, Anna och Loke

Kommentarer
Postat av: Angelica och Rocky

det var nog utr att det inte var jag som trimmade utan en annan tjej=)jag hade aldrig vågat ta bort så mycket päls..haha men som sagt han var verkligen en hårboll innan;)ne men vad fin han va i sin väst..kollade sidan du skrev=)så söta dem blir och väldigt mycket bättre syns dem i mörkret=).
ha det så jätte bra.
kramar

2007-10-08 @ 23:17:02
URL: http://www.rockythedude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0