Snart är det på allvar

Har nyss kommit hem från en runda i spåret.
De gick jättebra =)
Har fått låna skidor från E-M så nu har jag testat riktiga skateskidor.
Vilken skillnad, nu kan mina turskidor slänga sig i väggen.
Måste köpa ett eget par *hihi*
Idag tog vi två varv, 10,8 km och vi åkte på 56 min riktigt bra tycker jag.
Fast vi åkte på perfekt underlag och de var vindstilla.

Nästa utmaning blir att börja åka på riktigt, med pulka.
Men först måste vi skaffa en ny sele, tillsdess fortsätter vi träna som "vanligt".

Se upp i spåren!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Trevlig 1 a advent vill vi önska er :D
Vi var ut på en sväng igår med hundarna, men var inte alls lika skoj som då Loke var med =(.
Ha d bäst

2007-12-02 @ 12:46:03
URL: http://www.whitecrystal.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0