Jag överlevde

Blev ingen tur med skidorna, kom på att jag har dom ute hos mina föräldrar.
Väntar på skidleverans idag, tur att dom jobbar i stan =)

Vi har nu börjar bli stammisar på berget, var din två svängar igår.
Först så var jag och Loke och sprang en runda så han fick dra lite.
Måste lära sig att lyssna medans han drar. Funkar jätte bra med höger och vänster annars.
Men när han jobbar så blir han lite fokuserad och får lock i öronen.
Någon som har nån idé varför de blir så?
Efter vi hade sprungit så gick vi ett varv, skönt att sträcka på sig lite.
Tänk jag har inte joggat sen i sensommar/höst och jag överlevde ett varv!
Inte illa =)

På kvällen så var vi dit igen fast då i sällskap av en kompis.

Och när vi kom hem så ville han busa, hur mkt tror han att man orkar egentligen ; )

Imorgon ska vi iväg på en lydnadstimme eller va man ska kalla de.
Berättar mer sen.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0