Jag kan utmaning

Lokes kompis Otto har nu utmanat oss igen.
Vi ger det ett försök.

Regler för utmaningen lyder som följer:
Varje utmanad individ ska skriva 6 "kan-jag-saker" om sig själv. Bloggare som blir tagna ska
skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för leken.
Sedan väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn.
 Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok
för att de ska veta att de blivit tagna och att de ska larva in och läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag kan allt - eller va de för självsäkert svar? =)

Okej då...

2. Jag kan sno saker från diskbänken. Mkt duktig på de påstår matte.


3. Jag kan ignorera och jag kan göra matte arg.

4. Jag kan vett och etikett när jag vill.
Men föredrar att slafsa i mig maten och efter så är de ganska skönt att rapa och fisa. 


5. Jag kan hitta på bus, tex jaga katten genom huset.
Inte så populärt av polisen här hemma de vill säga matte.


6. Å sist men inte minst så kan jag spela död.
(om man bortser från dödsrycken i svansen, men va gör man inte för godis)

Nu återstår de bara att hitta nån som vill anta sig utmaningen.
ska fundera på saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0