Plötsligt händer det

image65


Har under flera månader försökt lära Loke sitt vackert.
Har inte gått så bra, fuskat och hängt i mina armar.
Ramlat baklänges då rupman varit för rund.
Som tröst så stog det i min aktiveringsbok att stora
hundar kan ha lite svårare att hitta balansen.
Vi har övat och övat lite då och då.
Idag så tog vi och gjorde lite aktivering inne och han kunde sitt vackert!!!
(ser ut som han lutar sig mot väggen men sitter helt själv)
Självklart så blev han mutad, man gör ingenting gratis *hihi*
Så glad man blir när det plötsligt sitter!!! =)

Nu vill man bara lära han mer trix!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Jag har några fina bilder på Loke men kan inte hitta din mailadress./Kicki

2007-06-14 @ 16:52:43
URL: http://www.eurasierdoggarna.com
Postat av: Jeanette & töserna

Guud så skoj att han äntligen fattade vinken hur man skulle sitta vackert :D!! Kanske skulle komma med mina hundar till dig så dom får lära sig några trix *S*.
Hör av mig någon dag så vi får busa lite.
Många pussar från Luna till Loke ;)

2007-06-17 @ 19:37:58
URL: http://www.whitecrystal.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0