Guldfisk?

Japp, guldfisk är mitt mellannamn.
Det sägs ju att gulfiskar ska ha ett minne på 4 sekunder... Ungefär som jag då ;)

Glömde bort att skriva om flera saker förra gången jag skrev.
Men vilken tur för er då! För nu blir det istället ett inlägg till. Bra va?

Håller på och testar färskfoder till killarna.
Köpte 3 olika sorter så vi har lite olika att testa.
Nackdelen är helt klart att man måste ha det i frysen, så det tar lite plats.
För jag hade inga planer på att köpa en ny frys åt dom.
Men va tusan, planerar man lite bara så ska det nog gå bra

OCH så finns det lite små äckliga saker i maten.
Häromdagen så mådde jag illa hela dagen efter ett litet makabert fynd.
Men jag vänjer nog mig snart med både innehållet och lukten...

Iaf, dom tycker det är super mumsigt!
Har ännu bara testat 1 sort, får se vad dom tycker om resten sen.

Granngården här i stan har fått nya lokaler och körde i samband med det
utförsäljning i deras gamla lokaler.
Gjorde ett riktigt bra klipp!
Hittade lite aktiveringsleksaker och halsband till killarna.
Och en BUR, fick en ny fin canvasbur för endast 270.-
Nöjd värre! Ibland ska man ha tur =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0