Off

I går var vi och tränade med hundarna.
Fick sällskap i spåret igen, börjar ju bli bortskämd nu.
Men det är ju så mkt roligare att åka då =)
Jag åkte med cash och en pulka.
Gick trots allt riktigt bra. Efter lite strul och protester i spåret
så kom vi i mål under timmen och han fick dra 20 kg.
Min duktiga lilla kille!

Nu återstår det bara att få han att gilla den nordiska pulkan...

Men skam den som ger sig, å tur att jag kan va envis som en åsna.

Jag å Cash for iväg och tränade idag.
Blev lite sen iväg hemifrån. Men belysningen ska
vara tänd till 23 står det vid start så vi åkte iväg.
Men det är den inte...
Halvvägs ute i spåret så slocknar allt!
Direkt så får man en sån där kännsla av obehag.
Tittar sig lite omkring och man känner sig väldigt iaktagen.
Just då önskade man sig att Cash hade sprungit i mål i 290 km/h
så hade i varit framme på några sekunder.

Men när man väl vant sig vid ljuset så känns det plötsligt inte
så hemskt längre. Utan snarare rätt lugnt.
Det var en rätt så ljus kväll i dag och det var ju tur.
Vi överlevde iaf och lyckades tillslut ta oss till mål.
Härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du behöver ha pannlampan med.....

Tur ni kom i mål i alla fall

Kämpa på

En "övergiven" hahaha vän

2010-01-19 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0