1 år

Idag har Loke bott hos oss i 1 år.

Tiden har gått jätte fort och mycket har hänt under året.

Bland annat har vi varit på semester till fjällen, massor av utställningar,
börjat med drag, flyttat m.m
Det har inte alltid varit lätt, fast det är ingen som sagt att de skulle bli de heller =)
Jag gillar utmaningar och Loke har definitivt varit en.

 

Som de flesta vet så kom Loke till oss som omplacering.
Många tyckte nog att vi var lite galna och funderade på hur de skulle sluta.
Jag tycker det har gått jätte bra och Loke har anpassat sig jätte bra.
Vi är så glada att Thomas och Jessica som lät Loke flytta till oss.
Jag tycker att man har lite extra "ansvar" som ägare till en omplacering för man
har sina egna mål och så vill man att de förra ägarna ska känna
att hunden får det bra.
Jag hoppas och tror att Loke har fått göra de som hans förra familj hade som
"mål" närdom bestämde att köpa hund.

 

Vi har nyss varit på hund 2007 som ett avslut på året, de var jätte kul att träffa
gamla och nya ansikten.
Sen vill jag tacka de som följt oss via bloggen under året och tack för alla fina
gästboksinlägg.

 

Hoppas att 2008 blir ett spännande år med massor utav roliga utställningar,
tävlingar och andra äventyr.










Kommentarer
Postat av: Kitty

Jasså så ni firar idag?! De tror jag att vi oxå gör!! matte e så konstigt glad å säger att jag äntligen blivit en stor flicka!! Sen fick jag en konstig liten trosa på mig... De gjorde inte så mycke, för matte skrattar å tycker jag e så fin å då blir ju jag jätte glad! =)

2007-12-21 @ 15:24:54
Postat av: Jessica

Anna! I bilen hem från Julfirandet på västkusten satt jag och Thomas och pratade om dig, ante och Loke.

Vi är så glad att Loke fick komma till just er. Ni ger Loke det hem vi önskar att vi hade haft tiden och energin att göra.

Den dagen du kontaktade mig om Loke, är den bästa dagen
i Lokes liv.

Vi saknar honom oerhört mycket, och det är så underbart tryggt och skönt att veta hur bra han har det med er!

En miljon kramar, från Uppsala!

2007-12-27 @ 09:05:34
URL: http://jessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0