Vilken dag...

Vilken dag det har varit idag!

Den började fin fint med att jag var å cyklade en sväng med loke
på morgonen innan jag skulle en sväng till jobbet.

Var iväg en sväg till med han när jag kom hem,
var lite små seg och ville spana på allt annat.

For iväg och skulle köpa hundmat,
men hade glömt kortet hemma så de var bara fara hem igen och hämta det.

När jag kom hem så hade Loke hunnit bita sönder en dragkedja på jackan i jakt efter godis.
Fast det var lite självförvållat då vi håller på att ändra i hallen så kläderna låg i en hög på golvet.

Sen var vi ute och gjorde lite höstfint på tomten.
Han bara vända ryggen till så han han sticka och jaga en bil på gatan.

Efter det var vi iväg en sväng på återvinnengen.
Då hade vi glöm att sänga balkongdörrenså det var tomt när vi kom hem.
Loke var på vift, vill inte ens veta vad som kunde ha hänt!
Men han kom direkt när jag visslade så han hade inte hunnit fara långt, å de var ju tur.
Och inte nog med det så hade han hunnit bita hål i matsäcken.

Till våren ska vi Loke säkra tomten.

Han har verkligen vaknat på fel sida i morse, eller så fick han för mycket friskluft.

Jo skulle ju visa vad vi har varit och köpt idag, men då bilen var förliten så får den stå kvar ute i Avan.
Så bild kommer snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0