SHAM draget

Hade inte bestämt dig innan jag åkte om jag skulle
anmäla oss till SHAM draget eller inte.
Men i sista sekund så bestämde jag mig för att åka dit iaf.

Hade tänkt köra 2*10 km men pga för få anmälningar så gick det
inte att få ihop en meriterande klass och vi blev då flyttade till 2*30 km.
Hade aldrig åkt så långt på skidor tidigare så det blev ett prov även för mig!
Jag ångrade mig både en och två gånger innan start över vad jag gett mig in på.
Men det gick helt klart över förväntan!

För att göra historien kort så blev Loke skadad dag 1.
Så för hans del var det färdigtävlat, och dag 2 startade jag bara med Cash.
Vilket gick över förväntan och vi åkte in lite tid från dag 1.
Total tid för oss blev 06:38:48

Cash har klarat meritering för polarhundtest B

Vet ännu inte om vi klarat meritering för prov2.....

Tack till Linda och Fredrik samt Anna och Dan för att jag fick följa med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0