Varmt

Blää för denna varme som har kommit!
Kan väl va kallt till det är dags för att bli vår på allvar.
Ikväll har vi varit och åkt skidor, 1 mil lyckades vi genomföra.
Hade sällskap i spåret av Therese, så hon fick åka med Cash.
Riktigt taggade hundar i början men när vi närmade oss mål så
var dom helt slut, inte så konstigt i denna värme...
Och som det ser ut så ska det vara så hela nästa vecka.
Hoppas dom ljuger...

Loke fick inviga sin nya sele som jag sytt klart i dag, satt som en smäck!
Var ju på tiden jag gjorde en ny, den andra satt lite tajt nu när han e fullpälsad.

Nu har jag två trötta och utslagna vovvar bredvid mina fötter. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Gun

Vill se bild på Loke o nya selen

2010-03-09 @ 23:14:16
Postat av: Anna

Den ser ut som den andra, bara liiite större =)

2010-03-10 @ 18:32:20
URL: http://ylletrolletloke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0