Skidor

Nu är skidträningen i full gång.
Härligt!
Idag blev det 15 km för mig då jag åkte en tur var med dom.
Cash är mest körd tillsammans med Loke så
han behöver nog endel egen träning.
Var lite orolig efter första turen vi var iväg på men
det fanns nog lite andra orsaker till det =)
Men nu går det bra å han jobbar på fin fint.
Hans första tur i milspåret å vi fick en bra tid!
Nu väntar vi bara på att dom ska öppna upp isvägen här nere,
så kan vi åka lite oftare.

Äntligen börjar det bli lite ordning och reda på träningen! =)

Loke har nu bott hos oss i 3 år.
Va tiden går fort!

I julklapp fick pojkarna varsin fleece fläta.
Va dom har lekt med dom, blev deras nya favvo leksaker!
Lite mjukare att hålla på med än cashens andra
favoriter som är repknutarna.

Nyår gick rätt smärt fritt.
Cash var med mig på jobbet.
Var lite osäker på hur han skulle reagera i år då han förra året
blev rätt uppskrämd av en raket några dagar efter nyår.
Men det gick bra för båda killarna.
Fick märgben att smaska på så dom var sysselsatta!
Cash hade även fullt upp med att kolla vad jag gjorde.
Mkt spännande att va praktikant!

God fortsättning på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0