Vilken resa

Va fort tiden går!
Över 3 veckor har vi varit på vift.
Hundarna har varit jätteduktiga.
Massa träning har vi fått och en massa framsteg.
Cash har utvecklats i massor!
Och han har presterat lång över förväntan.
Vem kunde tro att han som 21 mån skulle lyckas klara av pdp.
När han i höstas fick för sig att helt plötsligt när träningen gick jättebra,
tvär vägrade gå i skackeln...

Så årets furudals har blivit ett riktigt minne, vilken vecka vi haft!

Nu ska vi sammla lite krafter hundarna ska vila och jag ska bli av med min
förkylning jag lyckades dra på mig under helgen.

Sen tar vi nya tag!

Men nu är det riktigt skönt att va hemma igen.
som man säger Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEGRATTIS!!! Vilken enorm prestation av er alla...

2010-02-22 @ 16:37:57
Postat av: Anna

Tack!

2010-02-22 @ 20:04:42
URL: http://ylletrolletloke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0