Förkyld...

har jag blivit, å  jag som trodde jag skulle klara mig i höst!
Gjorde ju det förra året, istället kom förkylningen under Furudal.
Men tur i oturen så blev jag ju sjuk i helgen och inte nästa =)
Hundarna har fått ta det lugnt, kortare cykelturer med
husse har stått på schemat för dom.

Jag och Cash har sett nya avsnitt av Grays och ätit vindruvor.
Smaskens tycker han men måste få dom delade för att äta dom.
Loke har legat och värmt mina fötter. Tur man har dom!
Och för er som gillar Grays, missa verkligen inte premiären!

Nu säger vi gonatt!

Kommentarer
Postat av: E-M

Hmm....vindruvor är ju inte sådär jätte bra för hundar att äta....

2009-09-26 @ 10:16:39
Postat av: Anonym

Håll koll så han inte blir sjuk!!

2009-09-26 @ 10:18:58
Postat av: Anonym

Det e lugnt!

2009-09-26 @ 12:47:13
Postat av: johanna & dandy

hehe ja det kan du göra, tycker du ställer riktigt bra! =) jo mail har jag.. [email protected] var i dag på internationell i unghund fick ck och vann klassen men åkte ut i bästa tik. kändes kul i alla fall =) kram

2009-09-27 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0