1a advent

Nu börjar det gå segt med uppdateringarna... Måste vi ändra på =)
Min vanliga dator har gått sönder och jag använder nu ist min gamla bärbara.
Inte lika kul att uppdatera nu när jag inte har någa kort på denna.
Valparna har öppnat ögonen så nu kommer det bara säga swich så är det dags för dom att flytta.
I veckan har vi tränat induviduellt på att dra.
Bra träning för Cash som behöver träna upp sin styrka.
Hans första dragsäsong så han endel att träna på.
Märks att Loke är van att träna ensam, han springer på som ett litet lok.

Idag har vi iaf varit ut till mina föräldrar på middag.
Verkar ha tagit på hundarna för nu ligger dom utslagna på golvet =)
Kylan har oxå kommit idag, hoppas den är här för att stanna!

Trevlig advent på er!

Kommentarer
Postat av: E-M

Mmmmm visst, har varit -20 här hela dagen brrrrrr

2009-11-30 @ 00:08:30
URL: http://www.jamtkullens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0