Rastlös

Idag har både jag och Ante jobbat länge så han har fått vara ensam endel.
Var hem ensväng och gick en prommis med han mellan jobben.
Har nyss kommit hem från sist jobbet och nu så visar han sin nya fina "leksaker" han har skaffat sig.
Det kan väl även kallas hyss. Har tuggat/gnagt lite på en halloween mask.
Säkert så smakade den smaskens =)
Har även roat sig med att smaka på ett träd som står i hallen,
han har en förmåga att vilja "gnaga" kvistar även när vi är ute och går.
Han har även tuggat på en glassförpakning.
Han knappt sätta mig vid datorn så var han och snodde nå från min väska.
Det var faktiskt väldigt längesen han snodde nå från den,
han hade ju  dille på att sno tuggummi paket under en period.
Fast han fick ett ben innan jag for hemifån, men de räckte nog inte ;)

Nu ropar sängen, ha dé!

Kommentarer
Postat av: Rocky(Angelica)

hej vilken fin samojed ni har..min bror har nämligen en av samma ras..helt fantastiska hundar=)Roligt att det finns fler som har sidor med hundar så även vi=)
www.rockythedude.blogg.se
välkomna in att kika=)
mvh angelica

2007-10-02 @ 11:38:05
URL: http://www.rockythedude.blogg.se
Postat av: ylva

Hej!
Grattis på två års dagen....i eftrskott!!
Anna du é fantastisk på att håll bloggen uppdaterad!
Stakars lilla Loke som fick hostan, men skönt att den är över!
Så fina bilder på hundträffarna och Loke!
Jag har haft fullt upp med arbete hundar å barn, men jag hoppas det lugnar sig nu!
Jag skall ställa alla vovvarna på älvsjömässan i december.
Kram ylva

2007-10-15 @ 15:56:57
URL: http://ylvas-ylletroll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0