Träsk hundarna

Fullt ös hela denna vecka oxå, får passa på då man har semester =)
I tisdags var vi iväg me Jeanette och hennes vovvar till hertsöträsk.
Kul tyckte dom, mindre kul för oss som fick dyngsura vovvar med sig.
Men de var det värt fördom var ju så lyckliga =)
Loke åkte i badet igen när vi kom hem, kan ju inte lukta träsk på utställning ;)
Med andra ord mkt badande sista tiden..

I onsdags var vi och gick med Malin och August runt sjön.
Avslutade kvällen med en promenad på ormberget med Jes.
Vi har gått en bra bit över milen idag. Gissa om han var trött.

Och igår (tors) så blev det en till långpromenad gick till stan och träffade en
kompis med sina två aussisar, Molly och Rally.
Promenad runt sjön och sen tillbaka från stan.
Sov som en stock hela kvällen, Loke alltså.
När husse sen kom hem så gick vi och busade på planen och tränade lite lydnad,
så duktig han var *skiner som solen*
Gissa vem som har täningsvärk , Jag =)

På tal om solen Idag (fre) så tittar den äntligen fram *jippi*
Trodde vi skulle få en riktig skit sommar men det finns hopp.
Kanske kan jag få lite sol nu när jag ändå är ledig.

Och här kommer det lite bilder från träsket.

Lokes darling Luna
image117



image118



(några av bilderna har Jeanette fotat)

Kommentarer
Postat av: Maja

Mina hundar var också jävligt trötta =) Vi hörs!

2007-07-13 @ 20:55:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14653

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0